Vitaliteit gericht op doelgroepen

Online Masterclass voor HR-professionals

Het traditionele ‘one-size-fits-all’ principe werkt niet meer. Mensen verschillen, net zoals hun behoeften en interesses. Wat jonge ouders nodig hebben, verschilt van wat 50-plussers drijft. De mentale uitdagingen die vrouwen ervaren, zijn anders dan die van mannen.

Tijdens deze sessie delen drie van onze experts hun inzichten over deze doelgroepen en de thema’s die in 2026 centraal staan in vitaliteit en duurzame inzetbaarheid:

  • prof. dr. Sandra Kooij over het vrouwenbrein en mentale gezondheid;
  • Joyce Haamans MSc over jong gezin en werk;
  • Floris Evers OLY over young professionals en werk-privé balans.

Het vergeten geslacht

Het Vrouwenbrein

prof. dr. Sandra Kooij

In ons tweede programma over vrouwengezondheid verschuift de aandacht van het lichaam naar de geest. Sandra vertelt over het vrouwenbrein, de invloed van hormonen op mentale gezondheid, en hoe organisaties kunnen bijdragen aan meer energie, concentratie en balans bij vrouwelijke medewerkers.

50%

verhoging in efficiëntie

470+

bedrijven geholpen

4.9

gemiddeld cijfer

Het vergeten geslacht

Jong Gezin en Werk

Joyce Haamans MSc

De druk op jonge ouders is hoger dan ooit. Niet alleen door alles wat er van buitenaf op hen afkomt, maar ook door de hoge verwachtingen die ze zichzelf opleggen. Joyce gaat in op hoe organisaties jonge ouders kunnen helpen de balans te behouden tussen werk, gezin en herstel.

50%

verhoging in efficiëntie

470+

bedrijven geholpen

4.9

gemiddeld cijfer

Het vergeten geslacht

Werk-privé balans voor Young Professionals

Floris Evers OLY

Young professionals groeien op in een wereld die continu ‘aan’ staat. Floris deelt zijn visie op de mentale uitdagingen van deze generatie en laat zien hoe organisaties kunnen bijdragen aan meer focus, energie en veerkracht bij hun jongste medewerkers.

50%

verhoging in efficiëntie

470+

bedrijven geholpen

4.9

gemiddeld cijfer



Waarom deze sessie zo relevant is

Het succes van vitaliteitsprogramma’s ligt in het gericht betrekken van verschillende doelgroepen. Niet alle medewerkers melden zich direct aan; vaak is een specifieke trigger nodig om hen te activeren. Door programma’s slim en doelgericht in te zetten, wek je niet alleen interesse, maar bouw je ook aan een community van betrokken medewerkers.

Abonneer op de nieuwsbrief

Ontvang twee keer per maand de nieuwste trends en inzichten over het welzijn en de performance van medewerkers. Praktische tips, masterclasses, evenementen en meer. 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Door je aan te melden ga je akkoord met ons Privacybeleid. Terms and Conditions.
Bedankt, je bent ingeschreven!
Daar ging iets mis, probeer het nog een keer.